Soluţia de optimizare a proceselor de vânzare: integrează operaţiuni de front-office, back-office, managementul relaţiei cu clienţii şi partenerii. Aplicaţia CRM este structurată astfel încât să determine transformarea prospecţilor în clienţi, dar şi să vă ofere suport pentru fidelizarea acestora, tratarea posibilelor reclamaţii şi livrări în timp optim.
Cum controlaţi şi organizaţi munca angajaţilor?
Ce instrumente aveţi la îndemână pentru a transforma un prospect în client?
Cum urmăriţi interacţiunile cu clienţii şi vânzările?
Cât timp vă ia să întocmiţi rapoarte şi planuri de activitate?
Implementând B-Logic CRM veţi:
• Maximiza vânzările prin gestionarea eficientă a fiecărei interacţiuni cu clientul;
• Centraliza toate informaţiile – contactele, activitatea şi solicitările clienţilor;
• Automatiza activităţile recurente;
• Optimiza şi standardiza fluxul de muncă în acord cu standardele interne de calitate sau standardele de calitate ISO;
• Reduce timpul de răspuns datorită uşurinţei în utilizare;