În domeniul distribuţiei, ştiţi deja că este vital să aveţi un program de contabilitate şi gestiune care să vă permită să manageriaţi eficient stocurile, cu atât mai mult atunci când aveţi de-a face cu depozite în mai multe puncte de lucru. Dacă deja v-aţi confruntat cu:
• Întârzieri în onorarea comenzilor şi aprovizionare;
• Lipsa unui control eficient al operaţiunilor comerciale;
• Dificultăţi în previzionarea mişcărilor de stoc'
… aveţi nevoie de un program de contabilitate şi gestiune ERP Distribuţie.
De ce aţi alege B-Logic ERP pentru distribuţie?
Pentru că se adaptează perfect la nevoile companiei dumneavoastră şi vă oferă suportul de care aveţi nevoie în contabilitate şi gestiune pentru a organiza eficient procesele de distribuţie.
Ce obiective de business doriţi să atingeţi?
De ce aveţi nevoie pentru a creşte afacerea dumneavoastră?
Cu B-Logic ERP:
• Menţineţi evidenţa în timp real a gestiunii;
• Aprovizionare automatizată în funcţie de comenzile introduse;
• Optimizarea resurselor umane şi de timp prin simplificarea operaţiunilor.
Ce spun cei care ne-au ales deja?
Implementând B-Logic ERP şi CRM la Audionova toate documentele întocmite la filiale au intrat în workflow-uri diferenţiate şi automatizate de programul de contabilitate şi gestiune, permiţând astfel o procesare mult mai rapidă. În plus, B-Logic ERP Distribuţie a introdus gestiunea centralizată a stocurilor şi eficientizarea interacţiunilor cu clienţii - de la scurtarea termenelor de răspuns la generarea de vânzări repetate.
Citiţi mai multe în secţiunea "Portofoliu" - Studiu de caz Audionova