Soluţia de arhivare electronică de la B-Logic este creată special pentru firme care gestionează un volum mare de documente: notari, avocaţi, clinici medicale ce necesită stocare şi indexare. Vă oferim un instrument uşor de utilizat, cu acces online de oriunde şi arhivarea electronică a tuturor documentelor.
Este o soluţie flexibilă pentru companii mici, mijlocii sau mări în funcţie de nevoile de stocare.
Puteţi opta pentru stocarea acestora pe serverele noastre sau pe serverele proprii. Orice variantă aţi alege, vă asigurăm de accesibilitatea şi siguranţa datelor dumneavoastră.
Ce beneficii are arhivarea electronică?
• Fluxuri administrative rapide;
• Acces rapid şi eficient la orice document arhivat;
• Păstrarea în siguranţă a documentelor online;
• Protecţie împotriva ştergerilor accidentale de fişiere;
Soluţia de arhivare electronică de la B-Logic vă oferă toate acestea. În plus, veţi avea acces la următoarele funcţionalităţi importante, pentru a vă desfăşura munca rapid şi uşor:
• Integrare funcţie de căutare în documentele stocate în DMS;
• Funcţie OCR inclusă pentru indexarea automată a documentelor arhivate;
• Controlul accesului la documente pe diferite nivele de acces în funcţie de fiecare profil de utilizator, grup sau unitate;
• Posibilitatea de integrare cu alte aplicaţii software CRM sau ERP.
Soluţia de arhivare electronică de la B-Logic se poate achiziţiona prin abonament lunar cu licenţiere SaaS. Pentru detalii contactaţi-ne aici!