B-Logic

Select language:

Cu ajutorul B-Logic CRM şi ERP , AUDIONOVA şi-a optimizat fluxurile informaţionale şi de documente între filiale răspândite pe tot teritoriul României şi sediul central din Bucureşti, precum şi decontările cu cele aproximativ 40 de Case De Asigurări Judeţene. 

AUDIONOVA aduce pe piața aparatelor auditive din România soluții pentru îmbunătățirea auzului și ridicarea nivelului calității vieții celor care suferă de hipoacuzie. Cu peste 40 de filiale in toate județele țării,  AUDIONOVA este una din cele mai importante firme din România din acest domeniu.

Situație inițială
Vechiul sistem ERP rula doar la sediul central din București. Toate informațiile de la filiale referitoare la comenzi de la clienți, date despre  aceștia, anamneze, încasări și plăți, documentația necesară decontărilor cu Casele de Asigurări, etc. erau transmise prin poștă sau prin e-mail la București, unde erau procesate manual. Un număr semnificativ de resurse umane erau blocate de această procesare, iar erorile erau inerente. O situație particulară o reprezentau decontările cu Casele de Asigurări, proces complex care necesita o documentare riguroasă. Intârzierile cauzate de volumul mare de muncă neautomatizată aveau consecințe  negative asupra cash-flow-ului.

Obiective
Eliminarea procesării duble a documentelor la filiale și centru;
Reducerea volumului de muncă cu validarea tranzacțiilor de la filiale prin implementarea de chei de control;
Posibilitatea de introducere în sistem a documentelor și tranzacțiilor efectuate la filiale astfel încât să fie automat vizibile și la sediul central;
Datorită răspândirii teritoriale mari și a conexiunilor uneori instabile prin internet la sediul central, sistemul trebuia să permită operarea la filiale și în condițiile deconectării temporare de la Internet, urmând ca la restabilirea conexiunii filialele și sediul central să se sincronizeze automat.

Tehnologii
B-Logic ERP și CRM 3.0.

Soluție
B-Logic a introdus la AUDIONOVA un nou sistem ERP & CRM. Documentele și tranzacțiile  efectuate la filiale intră acum în workflow-uri diferențiate pe tipuri de documente/ tranzacții, fiind procesate automat la sediul central. Stocurile sunt, de asemenea, gestionate centralizat.

Beneficii
Cu noul sistem B-Logic ERP și CRM 3.0, AUDIONOVA:
• A redus cu peste 50% volumul de muncă manuală de la sediul central, cauzat de gestionarea tranzacțiilor de la filiale și cu Casele de Asigurări;
• Procesarea centralizată a operațiunilor pe stocuri a permis verificarea corectă și în timp real a stocurilor atât la sediul central cât și la filiale;
Automatizarea proceselor în directă legatură cu clienții a permis:
• Scurtarea termenelor de răspuns/livrare la aceștia;
• Optimizarea proceselor de Customer Care;
• Creșterea satisfacției clienților și a potențialului de a genera vânzări repetate.

  Deschide în PDF

Informatii

Informatii

B-Logic este o companie privată înfiinţată în anul 2003 cu capital integral românesc. Suntem specializaţi în dezvoltarea şi implementarea de aplicaţii software: soluţii ERP, CRM, Business Process Management  şi E-collaboration personalizate pentru fiecare...
Resurse

Resurse

  Cu B-Logic CRM şi ERP , AUDIONOVA şi-a optimizat fluxurile informaţionale şi de documente între filiale răspândite pe tot teritoriul României, sediul central şi CAS Judeţene. B-Logic ERP la GRANGE EE a permis gestiunea mult maieficientă a...

Our latest projects:

ERP pentru distributie
CRM pentru servicii
ERP pentru productie
CRM pentru cabinete medicale
CRM pentru cabinete medicale si stomatologice

B-Logic ERP Start
B-Logic ERP Profesional
B-Logic CRM
B-Logic Business Process
B-Logic Business ProcessManagement
B-Logic Business Intelligence

Suport online
Raportati o problema
Intrebari frecvente

Documentatie
Video

Despre noi
Portofoliu
Blog
Contact